Ce își doresc oamenii?

Am făcut un upgrade și așa că m-am gândit să inaugurez noul blog cu un articol la fel de proaspăt.

Ce își doresc oamenii de fapt? Ce îi face fericiți? Și când obțin ceea ce cred ei că le lipsește, nu-și mai doresc altceva, se opresc acolo?
Am un defect, sunt atentă la detalii. Încerc, și câteodată și reușesc, să citesc în ochii celor din jur simțămintele lor. Și în majoritatea văd tristețe. Oare ce le lipsește? Sunt fericiți sau doar se prefac? Există oare rețeta fericirii fără limite?
Da, ar trebui să ne iubim mai mult, atât pe noi cât și pe cei din jur. Dar dacă suntem dezamăgiți, mai putem iubi cu ușurință? Rănile sufletului sunt cel mai greu de vindecat. Asta dacă se vindecă vreodată.
Față de mulți, avem cam tot ce avem nevoie. Case, mașini, bani. Dar oare în asta se măsoară fericirea? Mulți spun, și eu la rându-mi susțin, că în iubire. Dar dacă o obținem, de ce devenim nepăsători și reci? De ce ne plictisim de atâta iubire și o căutăm în alt loc? Perfecțiune? Frustrare? Plictiseală? Monotonie? Nebunie?
Ceea ce am constatat este că oamenii nu sunt niciodată pe deplin fericiți și își doresc mereu mai mult. Nu e rău să aspiri la mai mult atâta timp cât nu uiți de unde ai plecat și cine te-a ajutat și te-a iubit necondiționat.
Complicați mai suntem. Și diferiți.
Și acum vă întreb, voi ce vă doriți?

One thought on “Ce își doresc oamenii?

Leave a Reply

