Mama

Cine sunt eu? Cum am ajuns să fiu persoana care sunt acum? Mai mult ca sigur, datorită lor, părinților mei. Și deși îi iubesc pe amândoi la fel de tare, mama răsună mai puternic în sufletul meu.
Mama mea e cea mai tare! Cred că toți simțim asta, doar că mama este chiar deosebită. Are o bunătate aparte, un zâmbet sincer și multă, foarte multă răbdare. Orice aș face, în orice direcție aș merge, mama mă susține. Nu cred că există suficiente cuvinte ca să o pot descrie. E perfectă pentru că este mama mea!
Sunt acum, aici, datorită ei. Lupt pentru ce îmi doresc, datorită ei. Zâmbesc și iubesc, datorită ei.
Ea este persoana pe care mă pot baza oricum, oricând. De la ea învăț în fiecare zi câte ceva. Ea trăiește pentru noi, eu și Cătă, fratele meu. Ne simte durerea și lacrimile amplificate la puterea plus infinit, la fel și bucuria. Când o privesc în ochi, îmi dau seama că ea mă iubește așa cum nimeni nu mă va iubi vreodată, așa cum îmi voi iubi și eu copiii. Pur, sincer, necondiționat, dezinteresat și indiferent de ceea ce fac.
Mama. Mama mea. Cea mai tare din parcare!
Aș putea scrie la nesfârșit și tot nu i-aș cuprinde minunăția.
Te iubesc și îți mulțumesc! Pentru dragoste, susținere, bunătate, sprijin, efort. Pentru că sunt copia ta, deși incomparabile. Sper că ești mândră de noi, eu sunt tare mândră și fericită să am o mamă ca tine.
Mariana aka mama rocks!

