Could a friend be your soulmate?

image

Am văzut la o prietenă, pe profilul ei de facebook, această poză cu mesaj. M-a inspirat. Și asta pentru că sunt total de acord și chiar trăiesc această experiență de ceva timp încoace.
Ne dedicăm timpul și ne irosim energia încercând să ne găsim perechea. Acea jumătate care să ne completeze, care să ne înțeleagă, care să ne iubească doar pentru simplu fapt că respirăm. Și căutăm, și tot căutăm. La un moment dat, ne dăm bătuți, sau nu.
Cunosc mulți oameni minunați, frumoși, dar ca el nu e nimeni. E unic pentru că mă face să mă simt unică. E frumos la suflet, în gândire și e tare amuzant. Este tot ce mi-am imaginat și mai mult. A venit în viața mea pe nespusă masă, chiar neinvitat. Și ce bine a făcut. Îl iubesc într-un mod diferit, dar cu toată inima. Îl iubesc pentru ca mă face să zâmbesc când simt că totul se prăbușește. Îl iubesc pentru că mă face să mă simt cea mai frumoasă femeie de pe planetă când eu văd în oglindă total altceva. Îl iubesc pentru că are încredere în mine și mă determină să-mi depășesc limitele. Îl iubesc pentru că mă iubește așa cum sunt și nu vrea să mă schimbe. Îl iubesc pentru gesturile mici pe care le face și care știu că sunt din inimă, o inimă mare de care nici măcar nu e conștient. Îl iubesc pentru conversație. Îl iubesc pentru că tot ce face pentru mine, o face dezinteresat de orice aspect legat de trupul meu. El are grijă de mintea mea, cum să nu-l iubesc?
I have found my soulmate, in a true and beautiful friendship!
Nu o să-i spun numele, nu e nevoie, el știe prea bine că despre el e vorba, și zâmbește. Dă vina pe mine și pe felul meu de a fi. Nu se simte “vinovat” pentru cele mai sus menționate, dar este. Mă cunoaște. Și-a dat acest interes și asta contează cel mai mult.
Când apare dragostea și apoi prietenia, pot ieși scântei, care să nască un foc, care poate rezista sau care se poate stinge. Când se formează o prietenie și apoi se dezvoltă o iubire, poți fi sigur că este pentru totdeauna.
Dear, you are my friend and my soulmate and I will love till the end of time. Will you still love me, when I’m no longer, young and beautiful?
I know you will…

