Destin sau nu?

Ne naștem. Creștem. Întâlnim fel și fel de oameni. Oare este totul predestinat? Așa trebuie să fie sau depinde și de alegerile pe care le facem?
Cert este că orice om pe care îl întâlnim, ne învață câte o lecție de viață, ne influențează mai mult sau mai puțin, ne modifică viața.
Am întâlnit foarte mulți oameni. De la toți consider că am învățat câte ceva. Unii m-au rănit, alții m-au iubit. Unii au rămas în viața mea, alții au plecat. Pe unii i-am rănit, pe alții i-am iubit. Un fel de cerc vicios. Sau, what goes around comes around.
Întâlnirile fac parte din destin, deciziile, din alegeri pe care le regretăm sau nu. Cu siguranță la momentul la care luăm anumite decizii, le considerăm juste. Și uite așa, ne modificăm destinul.
Ulterior, pot apărea și regretele. Sau întrebări de genu: oare am făcut bine? Ar fi trebuit să mai acord o șansă?
Până la urmă, ce mai contează? Alegerile trebuiesc asumate. Destinul îmbrățișat. Viața trăită. Important este ce lăsăm în urmă și cum își vor aminti oamenii de noi. Destin, alegeri, who cares?
Enjoy life, everyone!

