Exprimare liberă!

Astăzi m-a sunat o prietenă. Nu înțelegea de ce nu vede postările făcute de mine pe Facebook, care mai nou duc aici. Una la mână. A doua la mână, m-a întrebat dacă eu scriu tot ceea ce se regăsește pe acest blog, și nu e prima care mi-a adresat această întrebare.
Am zis să fac un anunț public în acest sens. Da, eu am scris fiecare cuvânt, am pus fiecare virgulă și ca atașament, un strop din sufletul meu și asta am de gând să fac cu fiecare ocazie. Poate că oamenii mă percep altfel, nu într-un sens negativ, doar altfel.
Cred că toți purtăm anumite măști, nu din răutate sau ca să ne prefacem, ci pentru protecție. Nu înseamnă că dacă zâmbesc, nu am probleme. Nu înseamă că dacă plâng, nu sunt fericită. Nu înseamnă că dacă mă bucur, nu am suferit niciodată. Pentru mine acest blog înseamnă libertate, în exprimare și gândire. Nu îmi pasă dacă sunt sau nu judecată, nu mă interesează dacă interesează. Aici pot fi eu. Aici pot spune ce doresc, când doresc și cum doresc. Aici eu sunt cea mai importantă. Este filmul meu, fără subtitrare. Îl înțelege cine vrea și dacă vrea. Cred că și în viața de zi cu zi sunt așa, sinceră, directă și nu îmi place să mă ascund după degete. Oricum, tastatura, fie ea și de pe telefon, îmi oferă o anumită libertate. În plus, am acel răgaz, acel moment unde nu trebuie să mă justific pentru niciun cuvânt sau nicio acțiune. Mă am pe mine, doar pentru mine.
Și altă întrebare venită din “public”, când mai ai timp și pentru a scrie pe blog? Timp avem cu toții, doar că nu știm ce să ne facem cu el. Ideile curg, vin atât de natural încât nu pot și nici nu vreau să le opresc. Am o idee, mă apuc să o aștern pe “hârtie”. Totul se întâmplă foarte rapid, mai mult timp îmi ia să fiu atentă la diacritice. Timp? Îmi fac pentru ceea ce îmi face placere, și văd că nu doar mie, lăsând modestia la o parte, nu că în alte circumstanțe m-ar caracteriza :).
Nu vreau să par egoistă, dar scriu în primul rând pentru mine. Și după, recunosc, aștept reacțiile voastre. Și mă bucur atunci când aud de bine și mă mobilizez atunci când aud de mai puțin bine.
It is just me, myself and I. Și blog-ul acesta. Și voi. Vă mulțumesc și mai aștept întrebări, sigur voi avea toate răspunsurile la mine.  🙂

