Revelion. Panică!

A mai rămas a zi. Întrebarea care se află pe buzele tuturor este : ce faci de revelion? Fraților, este doar o noapte. O noapte ca toate celelalte, doar ca presiunea este mult mai mare! Neapărat trebuie să mergem undeva, la munte, restaurant, club, oriunde. Și neapărat trebuie să plătim serios pentru un asemenea privilegiu. Să dai cu tunul și nu mai găsești un loc liber nicăieri. Lumea își face planuri pentru noaptea asta mare începând cu luna August, să fie siguri că găsesc ceva “ca lumea”. Banii? Nu sunt o problemă, mâncare și băutură să fie, ba chiar doar băutură, e suficient. În plus, trebuie să te îmbraci frumos, rochie nouă, pantofi, genți, nu ai voie să treci anul altfel. Alți bani, altă distracție. Da’ ne plângem, că nu avem bani, că e greu etc.
Cel mai tare, mă enervează unii și alții care-și dau cu presupusul. Gen, aha, lasă că am văzut eu că ai bani, mereu pleci pe nu știu unde. Păi plec, aici ce să fac, să sparg 1000 de ron pe o seară sau vara, cam aceiași bani pe un weekend la mare? Mai bine mă plimb, cunosc, văd, experimentez și mă bucur de viață.
Eu nu știu ce fac de revelion și nici nu mă interesează! Poate că am să dorm, ca să am putere să merg pe pârtie a doua zi, habar nu am, nici nu m-am gândit.
Voi, ce faceți de revelion?
Orice ați face, să o faceți din suflet și cu persoanele care vă sunt dragi. Să ne vedem cu bine în 2015, mai sănătoși, mai buni, mai iubitori și mai darnici!
Este doar o noapte, și s-ar putea să nu fie de vis. După aceea, un alt an, care va trece la fel de repede și în defavoarea noastră, alte planuri, mereu aceeași.
Vă pup și numai bine!

