La mulți ani! Sănătoși.

A mai trecut un an. Atât de repede! Pe măsură ce creștem, parcă din ce în ce mai repede. Pentru unii a fost un an bun, pentru alții, mai puțin bun. Eu consider că a fost un an minunat. Sunt sănătoasă, cei dragi mie sunt bine, chiar nu am de ce să mă plâng. Nu am tot ce am nevoie, și aici nu vorbesc de chestiuni materiale, oricum alea mai puțin contează, dar sunt sigură că tot ce îmi lipsește, urmează să apară. Sunt mulțumită de absolut tot ce am. Sunt fericită că în viața mea există mulți oameni frumoși cărora le pasă de mine și de care îmi pasă cu tot sufletul. Și suntem toți sănătoși. Oare suntem conștienți 100% despre cât de important este acest aspect? Oamenii tind să uite. Realizează acest lucru numai atunci când trec printr-un impas, ei direct sau cei dragi lor.
Chiar știu că discutam cu mama despre un anumit aspect legat de sănătate, de ceea ce s-ar putea întâmpla, indiferent de voința noastră, cum ar fi un accident. Da, poate sună sinistru, dar se poate întâmpla. Amândouă am căzut de acord, că dacă ceva s-ar întâmpla, dacă ar fi să fim într-o comă, am fi de acord să ne donăm organele, ce să mai facem cu ele? Măcar așa, am putea să salvăm minim o viață.
De ce sunt oamenii așa egoiști? Da, e greu să pierzi pe cineva drag, dar dacă poți salva o viață, de ce să nu o faci? Dacă ai fi tu în postura celui care ar avea nevoie de așa ceva, ți-ai schimba perspectiva?
Am dat un exemplu dus la extrem, eu îmi doresc să trăiesc o veșnicie, deși nu cred că am să pot, dar vreau doar să subliniez cât de importantă este sănătatea și cât de rar de amintim de cât de norocoși suntem de fapt.
Vine un an nou. Eu îmi doresc să fim sănătoși, restul le rezolvăm noi cumva, cândva.
Drept urmare, vă întreb și eu ceva, cum a fost anul ce a trecut pentru voi? Dacă mă citiți, înseamnă că a fost extraordinar, și nu din pricina mea…

