Planuri.

Și uite așa am ajuns în prima zi a unui an nou. Toată lumea e pusă pe planuri, de parcă tot ce au trăit până acum nu mai contează, iar ceea ce urmează să vină este extraordinar. De ce ne facem planuri la început de an? De ce nu le facem pe 25 Iunie, de exemplu? Cred că este și o chestiune psihologică, defapt mai mult ca sigur. Oricum, nu e rău să ne dorim progresul, schimbarea, ba este chiar indicat. Doar că toate aceste lucruri se întâmplă defapt zilnic. În fiecare zi, fie ca suntem sau nu conștienți de asta, ne schimbăm. În fiecare zi, descoperim noi lucruri, avem noi sentimente, de care nici măcar nu credeam că suntem în stare. Totul se întâmplă odată cu viața, odată cu fiecare zi, oră, minut, secundă. De aceea se spune că odată cu vârsta, devenim mai înțelepți.
Eu nu mi-am făcut niciun plan pentru anul acesta, le las să vină, pe ele, experiențele, și sper să le fac față cu brio. Nu pot spune că nu-mi doresc ceva anume, ar fi absurd, doar că las soarta să se întâmple. Mai ales că îmi plac la nebunie surprizele, de ce să le stric cu planuri?
Singurul plan pe care îl am, are legătură cu ziua de mâine și cu planificarea călătoriilor de anul acesta, nu de alta, dar sunt scumpe biletele de avion last minute :). Și mai am un plan, să mă schimb în mai bine, să ofer mai multă dragoste și mai multe zâmbete, începând cu mine.
Voi ce planuri aveți?

