Voința.

Zilele acestea am fost cam ocupată și preocupată. Cum fetele mele se dau cu placa, am zis să încerc și eu! Este foarte tare! Nu știu cât de bine mă pricep, dar un aspect este sigur, îmi dau toată silința să învăț. Mai o gură de zăpadă, mai 20 de secunde pe placă fără să cad, mai o oprire că obosesc, cert este că am voință. Cred că despre asta este vorba și în viața de zi cu zi, voință și dorința de a-ți depăși limitele. Nu există nu pot, doar nu vreau să încerc. Și dacă nu încerci, nu ai de unde să știi dacă are să-ți placă sau nu, nu doar placa. Eu am și o înclinație pentru sport, îmi place să fiu în formă și îmi rezerv timp pentru asta. Mâine la sală și luni, ceva nou, aikido. Da, știu, o nebunie, dar așa mă simt eu bine. Plus un gram de voință. Încerc să nu amân niciodată nimic ce are legătură cu sportul și cu starea mea de bine. Și tare bine mai e! Asta vă propun și vouă, să încercați cam tot ce se poate încerca, în materie de orice. Dacă vă place, să repetați până când vă plictisiți. Și când vă plictisiți, puțină voință vă va reda energia de care aveți nevoie pentru ca încercarea să devină o chestie instinctivă fără de care să nu puteți sta. Și o plăcere în același timp, cea mai mare!
Așa că multă voință, dragii mei!

