Călătoria.

image

Cum să nu îți placă să călătorești? Mie îmi pare absurd și imposibil. Iubesc să călătoresc, iar dacă nu o fac, prefer să stau la muncă. Cum adică să ai concediu și să stai acasă? Nu există, cel puțin în vocabularul meu. Anul trecut, am fost în 5 locuri în care nu mai fusesem vreodată. A fost minunat! Anul acesta, am planificate 2 ieșiri de genu’, dar nu se știe niciodată ce îmi rezerva viitorul.
Nu i-am înțeles nici în ruptul capului pe cei ce preferă să stea în vârful patului atunci când au puțin timp liber, de fapt concediu. Și cu ce te alegi? Somn? TV? Chiar nu am nevoie de așa ceva, vreau experiențe. Multe și diferite. Asta văd eu când aud expresia : să trăiești viața la maxim sau din plin. Călătoria înseamnă libertate, cunoaștere, deliciu. Parcă nici nu mai am răbdare până la finele lunii. Deși voi pleca într-un loc pe care am ajuns să îl cunosc, voi fi înconjurată de oameni dragi. Și totuși, multe sunt la fel dar pot fi și multe lucruri noi. Surprize, surprize. Ce bine sună, nu?
Să îți faci bagajul și să pleci. Să uiți de toate și de tot, pentru măcar o săptămână. Să te întorci cu o altă poftă de viață. O viață plină de gustul unei alte experiențe, pe care cu siguranță nu o simți dacă stai lungit în pat timp de o săptămână.
Da, măcar o dată pe an, vreau să ajung intr-un loc unde nu am mai fost nicicând. Zâmbesc doar gândindu-mă la asta. Și ce bine e.
Vacanțe inedite vă doresc. Dacă nu le vreți, le vreau eu :).

