Sharing is caring.

Nu știu cât succes voi avea, dar am zis că merită să o încerc și p-asta! Să o încerc cum? Adică să scriu pe blog, că poate are mai multe șanse decât altele încercate până acum.
Mă numesc Mădălina și pe data de 1.02.2015 am să alerg 10 km în scopuri pur caritabile și pentru plăcerea de a da ceva înapoi. Așa a început totul, anul trecut. Am început să alerg câte puțin, nu am fost niciodată cel mai mare fan, deși am făcut sport de performanță. Dar încetul cu încetul m-a prins. Ceea ce m-a determinat să fac acest lucru a fost tocmai actul de caritate. El mi-a dat putere să îmi depășesc limitele și să încerc să ajut pe cât pot.
Nu vă bag mâna în buzunar, dar cred ca dacă ar dona fiecare cititor miraculoasa sumă de 5 RON, da greu să te desparți de o asemenea sumă, ar fi o treabă.
Suntem norocoși pentru că suntem sănătoși. Din păcate roata se poate întoarce oricând. Avem nevoie unii de alții, în asta constă viața și umanitatea. Am uitat să fim buni și să facem gesturi mici. Acum aveți ocazia. Cine vrea să o facă, mai jos link-ul atașat. Vă îndemn și chiar rog să dați și mai departe. Nu vreau like, vreau acțiune.

https://www.justgiving.com/Madalina-Iba
Să ne vedem sănătoși!

