Horoscopul.

Cred că cineva a inventat horoscopul pentru ca oamenii să creadă în ceva, în altceva decât Dumnezeu. Zodiile prezintă anumite caracteristici, generale. Fiecare om aflat sub un anume semn zodiacal, va crede la un moment dat ceva legat de zodiacul lui, mai ales când este de bine. Că sunt inteligentă și că mă adaptez repede oricărei situații, sunt de acord, dar totuși, sunt unică. Cu toții suntem, indiferent de zodie și predicții săptămânale, lunare sau anuale. La mijloc intervine educația pe care am primit-o de la părinți și felul lor de a fi. Ca și copii, am copiat din gesturile, vorbele și obiceiurile părinților noștri. Apoi, când am crescut, anturajul ne-a modelat sau vice versa. Ca și adulți, ar cam trebui să avem deja personalitatea formată, așa că ne schimbăm mai greu, dar nu deloc.
Și uite așa, aflați mulți sub același semn zodiacal, vor fi pe cât se poate de diferiți. Și nu, nu are legătură cu ascendentul :).
Eu semăn cu ai mei părinți foarte mult, am și de la mama și de la tata, și ce credeți, nu suntem născuți în aceeași zodie.
Voi, ce zodie sunteți? Ați citit azi horoscopul sau caracteristicile generale ale fiecărei zodii? E de bine, nu? Ah, și nu uitați de compatibilitate. Poate ați greșit partenerul. Că dacă nici stelele nu știu, atunci cine?

