Nunta.

Cel mai mare stres pentru un cuplu, este ziua nunții. Când doi oameni se iubesc, așa tare încât dacă nu au acte, nu se mai poate, decid să se căsătorească. Și de acolo, calvarul. Presiunea cea mai mare vine din partea familiei, culmea. Trebuie să faceți o nuntă mare, că na, am fost și noi la atâția, e rândul lor să vină. Păi da, dar noi ne-am gândit să facem ceva restrâns. Cum? Restrâns? Nu, nu! E inadmisibil! Păi trebuie să vină și ăla și ăla, nu se poate să nu îi invităm, se vor supăra. Și dă-i cu liste, restaurante, biserici, fotografi, cameramani, formații, Dj. Și mult, foarte mult stres! Și inevitabil, certuri pe toate aceste teme. Eu vreau acolo, eu vreau dincolo. Eu vreau lăutari, eu vreau dj. Și pentru ce? O seară de care cei doi, care se iubesc atât de mult, nu se bucură mai deloc. Nici nu au cum. Sunt istoviți. Au alergat timp de un an sau chiar mai mult ca totul să fie perfect. Și oricum nu va fi, cu siguranță cineva va avea ceva de obiectat. Slujba la biserică a fost prea lungă, muzica a fost cam nasoală, mâncarea cam scumpă. Da, mult stres pentru o zi pe care oamenii oricum nu o vor aprecia, pentru mulți doar o altă obligație.
Dragostea înseamnă altceva. Respect. Înțelegere. Susținere. Nicio hârtie nu le va inzeci. Ba poate că le va diminua.
Și totuși cuplurile aleg să treacă prin acest stres numit nuntă. De dragul familiei sau pentru ca ea, s-a visat când era mică, mireasă.
Eu zic doar să ne iubim, despre asta este vorba. Dar dacă vă place stresul, vă ajut personal să fie un stres plăcut.
Ce să zic, casă de piatră!

