Karma.

image

Și cu toții trăim ca și cum nu am mai prinde ziua de mâine. Corect, într-un fel. Dar, totuși, mulți dintre noi ajung să fie bătrâni și să regrete ce au făcut în tinerețe. Pentru că cele mai multe greșeli, se comit în tinerețe față de persoanele care ne iubesc cel mai tare. Mă uitam la bunicii mei aseară. Am trecut să le montez un telefon. Bunica mea îl spăla pe bunicul meu. Ce frumos, nu? Dar el i-a greșit cu multe cât timp a fost tânăr și în putere, cu foarte multe. Și totuși, ea are grijă de el. Nu îl lasă într-un colț. Ba mai mult, îi face de mâncare, îi dă medicamente, îl spală. Și poate că nu ar merita, dar ea le face totuși. Asta înseamnă iubire necondiționată, de care totuși mulți oameni nu mai dau dovadă.
Da, este foarte frumos să trăiești clipa, dar nu să îți bați joc, mai ales de oamenii dragi. Roata se învârte. Și nu sunt toți oamenii buni by default, așa că  există șansa să nimerești la colț.
Putem trăi clipa și fără să ne batem joc, prin sinceritate, în primul rând față de noi. Nu vom fi mereu tineri și neliniștiți. Și cu siguranță vom primi înapoi ceea ce merităm, mai devreme sau mai târziu.
Să ne bucurăm de frumusețe, a vârstei și a valorilor care ar trebui să ne conducă viața, și atunci regretele nu-și vor găsi locul în viețile noastre, acum sau mai târziu. Și da, nu karma e de vină, tu ești!

