Traficul.

image

Asta cam așa este, mai ales dimineața și imediat după ce ies de la muncă. Da, sunt femeie, dar le am cu “covrigul”, spre deosebire de mulți alții, indiferent de sex. Este clar că dacă voi întâlni o altă femeie în trafic, o voi abuza verbal dacă merge ca o cizmă, mai ales că mă grăbesc. Mereu. Nu cred că există om la volan care să nu se grăbească, chiar dacă aparent el merge încet, tot trebuie să ajungă cât de repede se poate într-un anumit loc. Și grăbit fiind, se poziționează de obicei pe banda din mijloc, că așa s-a născut. Păi cum să meargă cu 30 de km/h pe prima bandă? Și oricum, atât e și limita superioară impusă de lege, chiar nu încurcă pe nimeni! Greșit! Fraților, vreți să mergeți în marșarier, nu am nimic împotrivă, doar că vă rog, vă implor, stați pe prima bandă, cea de lângă bordură, nu invers. Dacă merg prea tare, este strict problema mea, eu îmi voi încasa amenda, nu voi.
Dar, cei mai pretențioși, rămân pietonii. Când vine vorba despre ei și locul permis de a traversa, să te ferești! Și aici nu vorbesc de semafoare, acolo e “the easy way”, ci de acele treceri de pietoni unde fiecare trece când are chef. Adică din 2 în 2 secunde. Se formează niște grupuri de oameni, un fel de secte. Ei nu se pot coordona în așa fel încât să treacă toți o dată, nu, imposibil, ei vor trece pe rând, în așa fel încât tu să aștepți minim 3 minute la o trecere. Dacă ești prea corect, asta pentru că stă poliția cu mașina undeva exact lângă trecere, fără să acționeze, evident, doar să observe și să amendeze toate neregulile, vei avea de așteptat.
Și cu cât te vei grăbi mai tare, cu atât vei nimeri mai mult într-una dintre situațiile de mai sus, sau chiar într-o combinație care nu va părea prea bună!
Keep calm and drive in Romania! Yeah, right!

