Teama.

Ce este teama și de ce avem nevoie de ea? Sau mai bine zis, avem oare nevoie să trăim cu teamă?
Am zburat de zeci de ori, începând cu 97, de fiecare dată fără absolut nicio problemă. Și totuși, înaintea fiecărui zbor, am o teamă. Să fie oare teama efectivă de zbor sau mai degrabă teama de moarte? Eu simt o nesiguranță, chiar dacă se spune că avioanele sunt cele mai sigure și că problemele în ceea ce le privește sunt extrem de mici. Pot spune că este lipsa controlului. Ca și atunci când mergi în mașină cu un om cu care nu ai mai mers până atunci. Nu ai cum să ai încredere 100%, așa că apare teama. Teama de moarte sau de un accident din care să nu îți mai revii. Ciudate conexiuni mai face și creierul ăsta al nostru.
Ok, dar de ce ne este frică de moarte? Cine ne garantează că e așa nasol? Și mie îmi este, dar nu am vreo explicație logică. Prima persoană care îmi vine în minte este mama. Mă gândesc cât de tare ar suferi și nu aș vrea asta. În plus, consider că aș vrea să experimentez cât mai multe lucruri, să văd cât mai multe locuri, să mă bucur de oamenii dragi.
Voi încerca să nu mai trăiesc cu teamă, oricum soarta-mi va fi aceeași indiferent de ceea ce aleg să simt. Că doar vorba aia, o viață avem, așa că o voi trăi cu zâmbetul pe buze, cât de mult și frumos se poate!

