Fericirea.

image

Nu știu care este motivul pentru care ne imaginăm că fericirea o putem simți doar împreună cu partenerul nostru și în niciun caz separat.
Așa este, dragostea ne dă o poftă nebună de viață, ne face să plutim, să visăm, să devenim mai buni cu cei din jur. Dar noi, de ce uităm de noi în lipsa ei? De ce trebuie să ne bazăm existența învârtindu-ne în juru-i și să ne petrecem timpul căutând-o?
Eu una recunosc, când iubesc parcă sunt lovită în moalele capului de un obiect ce mă face să uit tot ce are legătură cu mine. Sau asta am făcut până acum. Încerc să schimb acest aspect, încerc să îmi dedic mai mult timp mie și să îi las pe cei din jur să se mai descurce și singuri, sunt singură că o vor face cu brio. Și sunt fericită cu toate activitățile pe care le întreprind, alături de oamenii pe care îi iubesc și care doresc să-și petreacă timpul în exact același fel. Da, am ales să fim fericiți împreună, chiar dacă suntem doar prieteni, dar acest lucru s-a întâmplat datorită faptului că eram deja fericiți și separat.
Cert este că fericirea vine din noi și doar noi o putem determina. Putem fi înconjurați de 10 oameni și să ne simțim singuri sau putem fi singuri și să fim cei mai fericiți, de noi depinde.
Gândurile pe care le nutrim ne conduc spre ceea ce simțim.
Motive să fim fericiți? Infinite! Iar fericirea atrage fericire, nu oare asta ne dorim cel mai mult?
Fericirea are chipul meu :). A ta, cum arată?

