Bunătatea.

image

Există o vorbă, mai multe de fapt, din bătrâni, care sună cam așa, ești bun, ești prost.
Am mai mulți prieteni care îmi repetă chestia asta, dar eu mă înverșunez să cred ca nu este totul în zadar. Fac totul din suflet pentru a ajuta, nu a distruge.
În această dimineață am primit niște acuze și în același timp niște jigniri de la o “prietenă”. Am zâmbit amar și am simțit un gol în stomac. Dezamăgirea venea nu în urma lucrurilor frumoase în care am pus suflet ci în urma unor acuze nefondate și a unei cunoașteri superficiale în ceea ce mă privește. Nu vreau să mi se aducă mulțumiri, nu din acest motiv fac ceea ce fac pentru cei din jurul meu, vreau doar respect și claritate a gândurilor în ceea ce mă privește, plus o analiză cât mai corectă și coerentă. Am greșit în trecut și din asta am și învățat, dar niciodată față de prietenii mei, și mă consider a fi un om cu coloană vertebrală, care știe ce își dorește de la viață și care nu și-ar răni niciodată prietenii pentru ca el să ajungă să fie fericit. Iar prietenii mei adevărați, știu asta. Și-au dat silința să mă cunoască.
Nu cred că dacă sunt bună, sunt proastă. Nu voi înceta să fiu așa cum sunt, dar voi fi mai atentă, asta este clar. Nu eu nasc frustrări, alea vin din interiorul fiecărei persoane. Nu eu distrug, asta se întâmplă datorită acuzelor nefondate. Eu construiesc și întrețin relații ce merită asta, care se triază zi de zi și care mă duc acolo unde trebuie să ajung.
Draga mea, îți mulțumesc că mi-ai deschis ochii! Sincer îți doresc numai bine și să fii fericită, deși am dubii că vei reuși, sau nu vei mai avea prietene, e mai sigur așa, nu? Rănile se vindecă, sufletul rămâne același, de ambele sensuri! Și eu mă privesc în oglindă și mă analizez, mă plac, sunt chiar un om mișto! Cine nu are ochi să vadă asta, să meargă mai departe! Fără mine, evident.

