Prostia.

image

Oh, da! Nu aș fi vrut să încep așa, dar din pacate suntem înconjurați de proști. “Care este!”
Și mai trist, este că se și înmulțesc, mult, prost și fără rost, cum altfel?
Prostia a devenit temă de amuzament. Dacă ne uităm în jurul nostru vom constata cu stupoare că prostia este promovată mult mai mult decât un act de cultură. Prostia vinde. Prostia amuză. Prostia este înțeleasă și de proști. Facebook sau TV, prostia este prezentă. Cele mai nasoale chestii le vezi pe Facebook, cei mai mari idioți, acolo sunt promovați, că sunt foarte amuzanți, sau cel puțin așa par. Poate că sunt, într-o anumită măsură, mă amuz și eu fix 5 secunde, după care îmi dau seama că de fapt ceea ce văd mă întristează. Nu mă pot bucura atunci când realizez că suntem “reprezentați”, involuntar, de astfel de specimene. Multe animale au un IQ mai ridicat, sunt singură. Pe Facebook e cu share, la TV se numește popularitate. Nu contează că nu știe să vorbească, că este mai mult dezbrăcată decât îmbrăcată, că se ceartă ca la ușa cortului, important este că vinde și/sau amuză.
Și după ne întrebăm de ce oare au străinii preconcepții când vine vorba de români? Păi sincer, voi nu ați avea? Sunt singură că da, pentru că ceea ce vedem la TV sau în altă parte, ne influențează modul de a gândi. Câți dintre voi s-ar muta în Iran sau Iraq? Exact!
Dacă prostia ar durea, mulți ar plânge. Hai să ne mândrim cu ce avem mai bun, chiar dacă înseamnă mai puțin. Esențele tari stau în sticluțe mici. Dar merită să fie promovate mai mult. Totul începe cu noi, v-am mai zis!
Prostia-i la putere. Până când? Noi decidem…

