Câte cruci pot încăpea pe parbriz și mai ales de ce?

image

Aș vrea să înțeleg, pe bune că mi-aș dori. Și totuși, nu cred că am să înțeleg prea curând de ce unii aleg să își “decoreze” în acest hal, interiorul mașinii. Cred că am să-i întreb data viitoare când ne întâlnim în trafic. M-am și gândit la o serie de întrebări, după cum urmează :
Credeți în Dumnezeu?
Numarul crucilor este direct proporțional cu? (poate mă gândesc și la ceva variante de răspuns, sunt singură că ar ajuta)
Sunteți dependent(ă)? De ce?
Așteptați cu nerăbdare urmatoarea sărbătoare ca să achiziționați ceva unicat?
Dacă nu veți mai avea loc pe parbriz, vă veți cumpăra o dubă sau și mai bine, un camion?
Singura mea problemă este teama, că sigur am să-i irit pe posesorii bolizilor care dețin astfel de minunății și cine știe unde ajung, oricâte cruci ar deține ei. Nu știu de ce, dar presimt că s-ar simți ofensați, deși singuri au ales, și-au făcut-o cu mâna lor. Sau oare să fi fost Duhul Sfânt? Dar ce, el umblă doar in Dacii? E naționalist sau cum? Că la mine nu a ajuns. Sau poate e treaba aia cu postul, păcătoșii nu primesc nimic, dar pot visa! Asta fac și eu, visez să nu mă lovesc vreodată atât de tare la cap încât să ajung să îmi cumpăr 10 cruci ventuzate de care să nu mai văd la stop culoarea semaforului și care să mă conducă pe culoarea roșie cine știe pe unde, știm noi care e treaba cu acea culoare mai sus menționată. Și nicio cruce din lume să nu mă mai salveze, nici măcar aia de pe munții Bucegi.
La întrebarea din titlu, eu una nu am răspuns, dar și când îl voi afla! Pe crucea mea că o să vă placă! 🙂

