Vreau să schimb lumea!

image

Toată lumea vorbește despre iubire. Toți avem nevoie de ea. Fie că vine din partea părinților, a prietenilor sau a iubiților. Toată lumea caută modul perfect de a iubi! Eu cred că l-am găsit, modul adică. Prețuiesc fiecare secundă, fiecare minut, fiecare zi ce trece. Mă gândesc mai degrabă la ceea ce am decât la ceea ce îmi doresc să am. Îmi bucur sufletul făcând ceea ce iubesc, dar dau și înapoi încercând să ajut, chiar dacă e puțin, e mult mai mult decât deloc. Și zâmbesc. Atât de mult îmi place să zâmbesc. Nu tâmp, ci pentru că așa simt. Sunt fericită când simt că fac un alt om fericit. Nici nu îmi imaginez viața altfel, nici nu cred că aș simți aceeași fericire.
Am alergat o dată ca să văd cum e. La modul acela de 5 km, nu joacă. Frate, a fost greu. După aceea, m-am ambiționat, așa că am început să mă antrenez, pe toate planurile. Din ce în ce mai bine, tot pe toate planurile. Planul al 2 lea fiind caritatea.
Unora li se pare o nebunie treaba asta cu spitalul. Altora, ceva irealizabil. Eu, văd finish line-ul, care nu este atât de îndepărtat.
Vreau, cred, lupt! Dar doar împreună putem schimba ceva! Nu trebuie să ne dorim și atât, trebuie să mai și luptăm!
Pe 9 Mai eu am ceva treabă de dimineață, pe la ora 9 așa. Tu? Ești istovit, muncit și ai vrea să te odihnești, nu? Dar în rest, ești bine, sănătos? Atunci fă un efort. E minim. 1 leu în plus la temelia unui vis pe care-l putem îndeplini cu toții!
Împreună, putem! Și știu că ne vom vedea, la Sala Sporturilor Ploiești! Și-l vom vedea. Pe el, pe visul împlinit!

