Cum să întâlnești partenerul mult căutat?

Astăzi m-am văzut cu o prietenă cu care nu reușesc să mă văd foarte des, dar care face parte din viața mea. Nu ne-am mai văzut de ceva vreme așa că am  dezbătut fel și fel de teme, printre care inevitabil și treaba cu partenerul de viață. Dacă există așa ceva, în general, dar și în viețile noastre și în viețile prietenilor noștri, asta ca să fim sigure că nu suntem singure. Gen, eu am 3 pisici, tu câți câini ai?
În ziua de astăzi , împreună cu tehnologia, s-au creat fel și fel de aplicații. Îți faci un cont și socializezi cum știi tu mai bine, din fața telefonului, dacă se poate fără niciun fel de contact. Am ajuns la concluzia că oamenii nu mai știu să socializeze altfel, sau poate nu vor, sau poate că nu sunt capabili de așa ceva. Abordările vin de pe facebook sau te miri de unde. Arareori mai vezi doi oameni care nu se cunosc interacționând. Femeile inteligente intimidează, așa că bărbații preferă să nu se mai complice. Tot acestea își fac griji gândindu-se că au prea multe pretenții, dar eu zic că este vorba de compatibilitate plus așteptări. De ce să îți irosești timpul lângă un om cu care simți că nu ai niciun viitor? Doar ca să ai pe cineva aproape? Într-un fel cred că este mai bine așa, adică virtual. Descoperi omul și în scris atunci când totul se întâmplă virtual, un test important, pentru mine cel puțin. Și totuși, asta nu reprezintă totul. Sunt atâtea aspecte care contează, care sunt mai presus de cuvinte, dar pentru care nimeni nu este dispus să riște. Fiecare pe drumul lui, cu viața lui. Oamenii nu mai ies din casă și dacă o fac se izolează. Toată lumea e flexibilă dar nimeni nu mișcă un pai. Sau măcar să dea o cafea. Cu lapte.
Ah, cred că voi vă așteptați să vă răspund la întrebarea din titlu, nu? Habar nu am. Poate am să îmi descarc o aplicație. Eu oricum nu îl mai caut demult. Probabil ca și el a făcut același lucru. Nu mă mai caută! Descarcă..

