Cu oamenii la stadion!

image

Aseară am fost la meci, Petrolul – Dinamo. Eu una credeam că fotbaliștii nu sunt oameni :), dar m-am înșelat! Și ce oameni frumoși am descoperit, de suflet vorbesc aici!
Este minunat să simți cum unii oamenii se implică, oameni care nu au nimic de câștigat, oameni care vor să schimbe lumea și îți dau aripi să crezi și tu cu mai multă vehemență acest lucru!
Se spune că veștile rele circulă cel mai repede, dar și veștile bune circulă cu o rapiditate neașteptată!
Mulțumesc Alina, mulțumesc Cristi, mulțumesc tuturor celor ce au donat și nu au donat! Sunteți mi-nu-nați!
La meci a fost foarte interesant. Chiar mi-a plăcut atmosfera, aș fi preferat mai puține injurii, dar despre asta se pare că este vorba în folbal. Rezultatul nu a fost deloc favorabil pentru Petrolul, dar sportul presupune acest risc, acela de a pierde!
1leu.org a câștigat pe de altă parte. Și nu vorbesc doar despre banii din donații ci și de expunere!
Da, și fotbaliștii sunt oameni, oameni cu principii și valori, sau doar oameni!
Știu că am tot zis și că unii spun că nu au făcut mare lucru, dar eu vă mulțumesc! Și am să mă repet cu cel mai mare drag și cu alte ocazii!
A fost bine la stadion, hai că mă mai duc :)!

image

