Când îngerilor li se taie aripile!

image

O știți pe Ioana? Tânăra despre care ne povestea Alex puțin mai devreme în această dimineață, cea care atunci când se va naște va avea poate o șansă în plus la viață și datorită nouă. Dar pe Ionuț îl știți? Nici eu nu îl știam până acum o jumătate de oră, când entuziastă pregăteam împreună cu o colegă niște urne pentru monedele 1 leu.org. Și ea îmi spune: “ai vorbit cu Tibi?”, plus descrierea de rigoare, deși știam despre cine vorbește. Eu zâmbitoare:” despre ce să vorbesc?”
Despre Ionuț era vorba. Un băiețel de 6 anișori. Un băiețel care sigur are cel mai pur și inocent zâmbet. Un băiețel care a fost diagnosticat cu neuroblastom retroperitoneal stânga stadiul 4. Pe înțelesul nostru, cancer! Cred că este cel mai urât cuvânt pe care îl am în vocabular! Cel mai mudar și mai mizerabil! Sunt atât de revoltată! De ce ei? De ce trebuie să sufere? De ce rămân îngerii fără aripi?
Am început ziua frumos, cu gânduri bune și multă pozitivitate! Aș vrea să pot să îi schimb destinul lui Ionuț, așa că vă rog să încercăm să îl ajutăm.
Cine poate și dorește, poate dona niște bănuți direct aici: MARIANA MINESCU, RO93RZBR0000060017704323, sau poate ajuta familia cu sfaturi, referințe la 0734 083 306, MINESCU EUGEN!
Poate cine știe, lipim aripile acolo unde le este locul!

