Cum mi-a schimbat viața o emisiune de la ora cinci!

Astăzi este una din zilele acelea, când i-am dat drumul. La ora asta am de obicei alte preocupări mult mai interesante. Și totuși am făcut-o. Am zis că poate cine știe, văd și eu ceva interesant. Mda, m-am înșelat. Deși nu asta căutam, am ajuns să fiu iar dezamăgită. Noroc că mai există canale de muzică care nu au ajuns la prostituția extremă, maneaua, ceea ce nu pot spune despre toate așa zisele tv show-uri autohtone. Chiar așa de tâmpiți am devenit? Chiar nu mai există deloc subiecte de presă interesante? Înțeleg că televiziunile își doresc rating, dar parcă e prea de tot! Ce ne trebuie calitate atâta timp cât avem cantitate? Valabil în ambele sensuri, invitați și public. La orice oră din zi sau din noapte, la orice emisiune tv care se întâmplă live și pe loc, incultura va fi prezentă. Sub diferite forme și mărimi, dar de-a dreptul sufocantă! Cred că oamenii inteligenți nu mai apasă pe butonul roșu al telecomenzii. Cu siguranță nici un om care are ceva de spus nu se uită la astfel de “emisiuni” care nu aduc niciun plus de valoare existentei nimănui! Cred că și câinele meu ar vrea cu disperare să închid televizorul la auzul vorbelor de duh rostite de diverși, care ar putea fi cu ușurință personajele principale ale unui film de groază!
Da, dezamăgită, asta sunt. Se vede, nu? Ei lasă, că a avut și el, tv-ul, un aport în viața mea, m-a determinat să aștern aceste cuvinte pe foaie. Și pentru voi. Ați avut răbdare să mă citiți, și nici măcar nu v-am arătat nimic compromițător. Încă. 🙂

