Nu ai nevoie de argumente, lasă-te purtat de suflet!

image

Este mai bine să previi decât să tratezi, asta este clar. Oamenii ajută, dar de multe ori o fac din momentul când a început să fie prea târziu! Oricât de multă bună voință am avea, anumite aspecte nu le mai putem schimba. De aceea este bine să trăim aici și acum pentru a clădi un mâine, astăzi. Și să încercăm să schimbăm cât putem, tot începând cu ziua de azi!
În weekend am participat la o alergare, o alergare organizată la alt nivel, dar care a avut la bază același principiu, strângerea de fonduri pentru o anumită cauză. S-a făcut că am alergat alături de un domn care s-a ocupat de organizare, un englez care m-a întrebat ce anume m-a determinat să vin să alerg. Eu cred că fără să vreau, mi-am format un speech, dar cu el nu era nevoie, îl ajuta mentalitatea și locul în care s-a născut, avea alte principii. Nu spun că noi nu suntem darnici, chiar suntem un popor super cald, doar că avem rețineri, și el avea când i-am spus despre cauza noastră frumoasă, poate că este de înțeles, dar totuși, ce înseamnă 1 leu? Sau 25 de euro cenți? Sau 20 de pence? Chiar nu e mult, chiar se poate trăi fără! Dar cel mai frumos și minunat lucru este că putem construi ceva din leul tău și al tău și al meu!
Din păcate, dacă noi nu avem încredere în noi, nici alții nu o vor dobândi! Eu am atâta încredere în voi toți!
Un vis, o nebunie! Oameni și dăruire! Leu peste leu! La final, un spital unde copiii bolnavi de cancer se vor putea trata în condiții normale.
Am atâtea argumente încât aș putea să scriu o carte. Dar prefer să acționez! Și nu doar eu, ci și alți “nebuni”  ca mine localizați după cum urmează : Brașov, Bacău, Brăila, București, Craiova, Sibiu, Cluj-Napoca, Galați, Moinești, Vaslui și Timișoara. Eu sunt la Ploiești, poate nu știați :).
Ce vom face noi? Vom alerga, vom zâmbi, vom dărui și la final vom construi. Dar numai și numai cu ajutorul vostru!
Eu vă aștept la Sala Sporturilor Olimpia din Ploiești pe 4 Iulie începând cu ora 9. Și vă mulțumesc, știu că ne vom vedea și revedea plini de emoții! Veniți și cu un zâmbet! Vom fi mai aproape cu un pas de realizarea unui vis, datorită vouă! Cum să nu zâmbești când ai un suflet așa frumos?

image

