Daria.

image

Daria, Daria Tudor este o foarte tânără pianistă, dar la câtă experiență a acumulat până la această vârstă, unii ar spune că este deja bătrână, în ale pianului. Ea cu siguranță și tărie crede că mai are multe de învățat și de studiat și că nici atunci nu îi va fi de ajuns.
Pe Daria o știu de când era micuță. În ochii ei am putut să văd mereu determinare și dragoste nemărginită pentru muzica clasică. Mulți o văd ca pe un copil talentat, și este, să nu mă înțelegeți greșit, dar este și un copil care a muncit din greu ca să ajungă unde este acum. Un copil care a uitat poate de copilărie și s-a cufundat în lumea ei, acolo unde notele și pianul i-au fost parteneri de joacă! Și ce parteneri, unii care emit pretenții și care nu se mulțumesc prea ușor. Daria, 17 ani de viață și 14 ani în care în viață a mai avut un partener de nădejde, pianul.
Nu știu câți dintre voi ați auzit-o cum cântă, voi încerca eu să redau în cuvinte, deși îmi va fi destul de greu. Daria se schimbă din momentul în care se așează în fața pianului. Pupilele i se dilată și degetele iau o altă formă. Simte fiecare notă și poate că și mai important decât asta, face publicul să simtă muzica! Simți cum pielea ți se face de găină și te minunezi cum două mânuțe atât de fragile pot oferi atâta plăcere! O încântare, o bucurie, o plăcere infinită. Mintea nu se mai satură și în același timp nu își poate imagina cum este posibil așa ceva!
Și nu spun asta doar pentru că o cunosc, mai bine nu spun nimic decât să mint, chiar este minunată această fată, nu doar ca artist ci și ca om! Sunt foarte fericită că am avut ocazia să o cunosc și să am parte de toată minunăția ei!
Daria, baftă la Berlin. Și să știi ca noi toți cei care te iubim și te respectăm, te așteptăm acasă. Poate că dacă oamenii ar învăța să iubească valorile adevarate, noi ca și popor am avea mai puține de pierdut! Și nu uita, ești minunată!

image

