Caut băiat înmatriculat la Brașov!

De câte ori în viață nu ați fi dorit să faceți ceva diferit? De câte ori oare nu ați trecut pe lângă cineva și v-ați zâmbit și atât? Poate că după acel zâmbet ar mai fi urmat ceva dacă ați fi îndrăznit să faceți un pas înainte, că altfel nu ar fi funcționat. În această seară am pățit o chestie similara cu descrierea de mai sus, poate doar puțin mai complexă. Un tip dezorientat, sau cel puțin așa părea, a ocupat trei benzi în încercarea lui de a vira la stânga de pe o străduță laterală, undeva pe Magheru! Eram undeva in centrul Bucureștiului, pentru cei care nu știu despre ce vorbesc, însoțită de două prietene și încercam să ajung acasă. I-am zâmbit și l-am făcut să își dea seama că a ocupat cam mult spațiu, el și Dacia lui Logan de culoare deschisă, nu știu dacă era albă sau gri, era noapte, care era înmatriculată la Brașov, asta sigur! Numărul de la mașină nu îl mai știu, eram atentă la zâmbet :). M-am oferit să îl ajut să se orienteze mai ușor și părea dispus în a încerca, doar că drumurile noastre s-au separat brusc. M-a binedispus această “întâlnire” și chiar vorbeam cu fetele în mașină, ne imaginam cât de frumos ar fi dacă ar încerca să mă găsească după numărul de înmatriculare al mașinii mele, noi fetele suntem chiar romantice, nu glumă! După care am zis că aș putea să fac eu o încercare! Hei, tu, băiatul cu Loganul de Brașov, dacă citești asta, să știi că ai un zâmbet frumos! Și oferta rămâne valabilă! Someone please call 911, poate știu ei unde s-a dus! 🙂

