Toleranța oamenilor sănătoși!

Cât de toleranți sunt oamenii sănătoși, atât fizic cât și psihic? Sau mai există oare acest termen în vocabularul nostru? Sau poate tolerant este un termen mult prea elaborat, hai să spunem acceptanți!
Astăzi la sală, în timp ce îmi faceam rutina de zi de Miercuri, văd un grup de tineri, dar dintre ei mi-a “sărit” în ochi unul. Îmbrăcat ciudat, chiar bătrânește, își mișca trupul în același fel și făcea fel și fel de gesturi mai puțin obișnuite, gesturi care te determinau să crezi că ceva este în neregulă cu el. L-am privit neajutorată și recunosc, cu milă. Aș fi vrut să îl ajut cumva, deși nu cerea ajutorul nimănui, așa că nu am vrut să îl fac să se simtă ciudat, mai mult poate decât se simțea deja. Mi-am văzut de treaba mea, dar nu am putut să nu observ lumea din jur. Toți îl priveau cu amuzament, își dădeau coate și râdeau de el ca la un banc sec. Am simțit că mi se face rău! Cum pot fi oamenii atât de răi, ignoranți și dacă nu exagerez, nesimțiți? S-au pus oare măcar o secundă în locul lui? Să vadă și să simtă și ei răutatea celor din jur? Mulți dintre ei nici nu și-ar mai fi dorit poate să trăiască, el e un luptător! Un model pentru noi toți! Chiar dacă nu este perfect sănătos, se bucură de fiecare clipă, așa cum știe el mai bine și fără a răni pe nimeni!
Vă amuză? Atunci sunteți toți niște triști, niște oameni fără de principii și fără coloană vertebrală!
Uităm zi de zi cât de important este să îi acceptăm și să îi iubim pe cei care poate toată viața lor au primit doar zâmbete false și batjocură!
Uităm să ne mai bucurăm de noi, de sănătate și de viață!
Uităm să fim mai toleranți și mai buni deși și noi așteptăm asta la rândul nostru de la alți oameni!
Păcat, viața noastră ar fi cu mult mai frumoasă și mai liniștită, iar zâmbetul ar fi sincer și plin de iubire!

image

Leave a Reply

