Dragostea-i ca și o râie, te mănâncă și-n călcâie!

Dragostea apare din senin, pe nespusă masă, atunci când te aștepți mai puțin. Ea nu vine atunci când vrei tu, atunci când ai cea mai mare nevoie sau când ai tu chef. Ea nu vine chinuită, trasă cu sfoara în disperare, rugată la drum de zi sau de seară. Cel mai frumos este că apare total aiurea, când parcă simți că nici nu mai ai nevoie de ea! Și te învăluie în cele mai ciudate feluri. Eu spun din amintiri, dar tare mișto e când iubești, sau măcar crezi asta! 🙂 Mai ales când totul se întâmplă spontan și în ritmul în care vrei tu să se întâmple. Eu și răbdarea nu prea suntem prietene, așa că eu vreau totul repede! În plus, cred că am atins maturitatea necesară ca să mă “arunc” cu capul înainte.
Scriu aceste rânduri pentru că o foarte bună prietenă trăiește acum aceste senzații! Trăiește clipa și atât! Fără mii de întrebări fără răspuns, fără teama, ci doar ghidată de inimă. Acum. Aici. Și mă bucur pentru ea, pentru clipele frumoase și pline de intensitate, pentru nerăbdare, pentru zâmbete, pentru veselia specifică unui copil, pentru tandrețe. Pentru că dragostea transformă cel mai ursuz om în cel mai jovial copil! Pentru că dragostea înseamnă bunătate și căldură. Pentru că este tare frumos să iubești și să fii iubit, mai frumos decât o râie în călcâie! 🙂

Leave a Reply

