Am doar 18 ani…

.. Și restul experiență! Nu îmi este rușine cu ea, dar chiar deloc, pentru mine este doar un număr oarecare, un număr care se schimbă an de an în aceeași zi, prima din lună. Așa, și? Asta ce vrea să însemne?
Pentru unii înseamnă maturitate, în orice, inclusiv în vestimentație. Eu consider că sunt suficient de matură, atât de matură încât să înțeleg că mai am multe de învățat și de experimentat. Și că oricum timpul nu îmi va fi suficient niciodată. În concluzie, mă îmbrac colorat, port accesorii atipice vârstei mele înaintate, mă comport uneori ca și un copil, zâmbesc și râd în hohote asemenea unui nebun. Poate că și datorită celor enumerate mai sus, cei ce nu mă cunosc după anul nașterii cred că sunt cu mult mai tânără, nu că ar conta sau că mi-ar păsa, dar e chiar un sentiment mișto.
Nu cred că oamenii ajung să fie mai mult sau mai puțin înțelepți în funcție de vârstă, un mare aport îl are și intelectul la care se adaugă experiențele de viață. Nebunia are și ea rolul ei. Te împinge să îți depășești limitele, să vezi dincolo de granițele impuse de alții sau chiar de propria minte! Nu avem cum să fim toți la fel, ar fi chiar monoton, diversitatea este chiar foarte indicată. Este bine să ne uităm în jurul nostru dar să nu ne uităm niciodată identitatea! Și să nu ne schimbăm, doar dacă devenim mai buni, și da, se poate!
Concluzia? Îmi strâng părul la spate, port haine-nflorate.. Nu voi fi pe placul tuturor și nici nu vreau asta, dar voi fi eu alături de cei cu care voi fi compatibilă să merg pe acest drum numit viață. Nebună, zâmbitoare, de cele mai multe ori cu sufletul deschis și tânără.. chiar dacă datele din buletin spun altceva, dar nu mie!

Leave a Reply

