Carla

image

Încerc de când am venit să scriu ceva pe blog, și da, iar sunt plecată. De ce spun că încerc și nu reușesc, pentru că o voce dulce și scumpă mă tot cheamă: nașa, nașa! Zâmbesc maxim când o aud, nici nu cred că aș avea cum să am o altă reacție. Dar un copil înseamnă “a full time job”, asta e clar! Momentele în care ai o secundă sunt foarte rare, de obicei când doarme sau când îți acordă cinci minute să faci un duș, în cazuri și mai rare, doar când e cineva în vizită! Am și uitat despre ce am vrut să scriu, am fost întreruptă de trei ori până acum.. Ca să am grijă de diverși bebeluși, ca să ne spălăm pe dinți dar nu în ultimul rând ca să ne și pupăm.
Carla este un copil jucăuș, frumos, inteligent și mai ales sănătos! Ce mai contează că vrea de la prima oră să te trezești ca să îi îmbraci bebelușul că de mâncat a mâncat ieri, sau că te strigă din cinci în cinci secunde chiar dacă ți-a spus tot acum cinci secunde că te lasă să îți bei cafeaua. Este o scumpă! Și nu doar ea, dar toti copiii care apar în viețile părinților lor ca niște minuni. Doar că unii trebuie să învețe lecții mult prea dure, de la vârste mult prea fragede, lecții grele pentru toată lumea dar mai ales pentru sufletele lor de copii. Mă uit la Carla și sunt fericită, chiar dacă sunt zăpăcită dis de dimineață! E sănătoasă! Pentru unii cuvântul acesta nu înseamnă prea mult, pentru alții, totul! Ar da orice să fie sănătoși și să se bucure de viață. Să li se spună dis de dimineață, ce faci, vrei să te joci?
Copiii sunt cele mai frumoase și pure ființe care există pe această lume, pentru ei trebuie să încercăm să schimbăm ceva! Nu-i așa că aveți chef de joacă? Am sau nu, eu de asta mă pregătesc acum.. În trei, doi, unu..

Leave a Reply

