De ce?

Pentru unii reprezintă un vis pentru care se zbat ani întregi, pentru alții o povară. Pentru unii cea mai mare realizare, pentru alții o gură în plus la masă. Pentru mine o speranță că toți vor fi egali cumva, cândva. Cele mai pure și scumpe ființe. Copiii.
Totul se întâmplă printr-o minune și nimic nu este întâmplător. Toți ne-am născut cu un scop bine definit doar că puțini au răbdarea să și-l caute. Mulți preferă doar să existe și nu se chinuie să și trăiască, sau nici nu sunt interesați. Nu știu dacă există o rețetă sau ceva ce poate da sens vieții, poate doar anumite lovituri primite pot determina omul să își schimbe natura, de multe ori în bine, dar și în rău. Unii vor încerca să ajute, alții doar se prefac că sunt minunați dar ascund multe sechele și multe răni care nu mai ajung să se vindece niciodată și care îi sapă atât pe ei cât și pe cei din jurul lor!
Lumea mă întreabă, de ce volurariat? De ce această cauză? De ce? De ce? Și iar de ce? Eu îmi cunosc bine motivația, dar am și eu o întrebare, de ce sunt întrebată mereu de ce?! Dacă aș face ceva rău cred că această întrebare ar avea mai mult sens, dar așa, nu știu, nu îi simt rostul! Sinceră să fiu, eu nu m-am întrebat niciodată de ce. Nu a fost nevoie! Și asta cred că este cel mai bun motiv, deși sunt atâtea! Nu cred că aș avea spațiu suficient să le înșir. Pentru că pot, vreau și simt! Pentru că nu trebuie să aștept să se întâmple, fac să se întâmple! Pentru că aș vrea ca toți copiii din lume să fie sănătoși și fericiți! Pentru că simt că las ceva în urmă, nu doar averi care oricum nu vor mai avea nicio valoare! Pentru că visul nostru va deveni realitate prin noi! Pentru zâmbet, chiar și al meu, mai am și momente de egoism! Pentru că, de ce nu?! Dacă aveți voi motive, le aștept, dar și argumente la fel de puternice! Sau, de ce nu vă implicați și voi? Da’ de ce? Nu?

Leave a Reply

