Victoria. Și Maria.

image

Acum doi ani, undeva pe la orele 20.00 – 21.00 primesc un telefon de la mama. Plângea. M-am și speriat, și deși așteptam vestea, parcă tot a venit pe neașteptate.
– Ce s-a întâmplat, măi mamă?, am întrebat-o eu cu un glas blând punând accent pe alintul “măi”.
– Gata, s-a născut Victoria, totul este în regulă, îmi răspunde ea printre lacrimi și suspine, de fericire.
– Hai măi mamă, nu mai plânge, este cea mai frumoasă veste, i-am răspuns eu cu bocetul în nas.
Țin minte de parcă ar fi fost ieri, eram la muncă, era o zi de Sâmbătă, de fapt o seară! Cea mai frumoasă zi din lume, ziua în care s-a născut nepoțica mea!
Din păcate pentru noi, din fericire pentru ea, s-a născut departe de ceea ce numim noi casă, la peste 2000 de km distanță, așa că ne-am făcut bagajele și am fost în vizită. Sunt sigură ca mulți dintre voi cunosc sentimentul unic de a ține în brațe un bebeluș. Un suflețel mic care miroase a lapte și care te determină să zâmbești indiferent de starea pe care o ai, doar pentru că există. Deși am fost puțin temătoare, am alintat-o cum am putut și am iubit-o din prima clipă, fără ezitare. Astăzi a făcut doi ani! Din păcate nu ne bucurăm unii de alții așa cum ar fi normal. Ne vedem pe Skype, asta dacă avem timp. Ne pupăm virtual și compunem cântecele cu numele noastre, adică eu, ca să asociem numele cu fața. Dar ne iubim, chiar și așa de la distanță. Nu știu ce destin are pitica noastră, dar sper să fie sănătoasă și fericită! Eu cu siguranță sunt cea mai norocoasă și fericită mătușă, sau una dintre ele.
Asta reușesc să faca copiii. Prin inocența și puritatea lor. Prin zâmbet și miros dulce. Reușesc să ne facă să vedem altfel viața, să punem preț pe ceea ce contează cu adevărat, să fim mai buni pentru și datorită lor! Victoria, te iubesc de nu mai pot, măi tuși! Să nu uiți asta niciodată! Și am vrut să și scriu, poate atunci când te vei face mare ai să mă citești și ai să vezi că oamenii fac diferența, în orice. Și ai să mai vezi că tu ai făcut diferența și în viața mea, pentru că ai devenit o parte importantă din ea! Și nu uita să zâmbești! Da, tuși? Așa! Ai cel mai frumos zâmbet din univers, acum și pentru totdeauna! Știu că mă repet, dar vreau să închei așa, ca să îți intre bine în cap: TE IUBESC MĂI TUȘI!

image

Leave a Reply

