Totul despre copii!

image

De cele mai multe ori, mamele ajung la disperare când vine vorba de copii, mai ales ai lor, cei născuți sau cei ce urmează să se nască! Caută articole peste articole, despre orice. Doresc să fie super, mega, ultra informate când vine vorba de copil. Ce să facă, când să facă, cum să facă, dacă să facă! Mii de întrebări, mii de răspunsuri, milioane de griji! Nu este ceva greșit în asta, doar că dacă privim atent, răspunsurile găsite pe internet, nu sunt întotdeauna răspunsurile corecte sau pertinente, sau cele care ne răspund într-adevăr la întrebare sau care să se și potrivească situației cu care ne confruntăm. În plus, nu putem reține chiar toate răspunsurile și cred că indicat este să rezolvăm problemele atunci când apar, nu să ne imaginăm că.. Asta este ca și treaba cu bolile. Dacă te doare ceva și cauți pe net, sigur mori în trei zile, maxim!
Ce mi-a venit cu articolul ăsta? Am o colegă care este însărcinată și pe care am întrebat-o, după ce ea s-a lăudat că o va face, m-ai citit? Răspunsul ei a fost unul foarte sincer, nu! Dar dacă ai scrie despre copii, sigur te-aș citi, din scoarță-n scoarță! Așa că am zis să scriu. Da, pentru mulți, în necunoștință de cauză, și parțial cam așa este, doar că eu nu am de gând să dau niciun sfat, ci vreau să îndemn mamele să nu mai primească niciun sfat de la nimeni care nu este avizat să i-l dea. Și să nu mai creadă că tot ce zboară se mănâncă, vedeți titlul articolului! Și oricum, niciodată nu vom fi suficient de informați asupra tuturor situațiilor. Ceva, cumva, cândva ne va surprinde! Vrem să știm totul despre orice subiect din lume? Ne va fi foarte greu! Și despre copii, cel mai greu. Zic și eu, nu dau cu parul! Că nu le știu eu pe toate..

2 thoughts on “Totul despre copii!

  1. Multumesc, draga mea, pt acest articol! 🙂 O sa incerc sa-ti urmez sfatul ( cu greu, ce-i drept). Dar ai dreptate! Cu cat citesc mai mult, cu atat simt ca stiu tot mai putin! 😦 Asa ca, te rog sa ma “tragi de maneca” atunci cand ma vezi pe cufundata in vreo lectura! :)) Te pup si…keep up the good work! 🙂

Leave a Reply

