Voluntariatul.

image

Prea puțin cunoscut la noi în țară, voluntariatul este o formă foarte rară de bine injectat în vene! Odată contagiat, pacientul devine din ce în ce mai dornic să facă bine, indiferent de cauză, iar dorința crește direct proporțional cu binele făcut! Acesta se trezește cu o dorință nebună și de necontrolat, ar ajuta și cu gândul dacă ar fi posibil! Și chiar este! Buna dispoziție poate ajuta foarte mult, mai ales când vine vorba de persoane care au nevoie de așa ceva, oameni care își pierd speranța sau care încearcă să o găsească undeva, cumva.
Eu una m-am îmbolnăvit! Nu mă mai fac bine și nici nu aș vrea să fac asta! Îmi place binele ceva extraordinar. Ok, până aici, totul bine. Dar ce mă fac cu cei din jurul meu? Cum îi conving? Cum îi stârnesc? Nu știu de ce dar cred că este și de datoria mea să fac asta.
E ca și treaba cu orice dependență, degeaba spui tu că nu face bine, că mori, că mai știu eu ce, omul dacă va vrea se va lăsa sau nu.
Dragilor, să nu faceți voluntariat, că e nasol rău! Vă va aduce numai chestii din astea gen zâmbete, mulțumiri, fericire! Ce să faceți cu ele? Bine că mergeți la muncă zece ore pe zi și faceți o grămadă de bani pe care nu aveți timp să îi cheltuiți. Bine că sunt copiii fericiți când ajungeți acasă nervoși după două ședințe unde ați fost cel mai probabil nedreptățiți. Da, mai bine fără! Cred că mă las și eu de asta. Parcă prea zâmbesc mult! Și nu dă bine..

Leave a Reply

