La mulți ani, mama!

image

Când vine vorba de mama, îmi pierd toate cuvintele. Nu știu de ce se ascund de mine și nu vor să iasă la suprafață, poate că sunt încărcate de prea multe emoții. Am mai scris eu despre mama, și ce dacă?! E blog-ul meu și scriu ce vreau, iar ea chiar merită să fie menționată de fiecare dată, dar mai ales când vreau eu!
Astăzi este ziua ta, zi frumoasă ca tine!
Nu știu alții cum sunt, dar tot ce mi-am dorit și încă îmi mai doresc este să îmi fac părinții să fie mândri de mine. De mine ca om! Și sper să și reușesc! Mama, sper că ești mândră de noi, sper că îți aducem bucurii și zâmbet așa cum o faci tu mereu, sper că nu te-am dezamăgit de prea multe ori și sper că ne iubești nu doar pentru că suntem copiii tăi, ci și pentru că am ajuns să fim niște oameni frumoși. Dacă răspunsul este da, atunci să știi că toate astea ți se datorează, vi se datorează!
Cred că fiecare părinte își iubește copilul sau copiii, după caz, sau ar trebui să o facă și vice versa. Nu pot spune că mama m-a iubit mai tare ca alte mame și nici ea nu poate afirma acest lucru despre mine, dar cu siguranță relația pe care o avem este una specială. Sunt om, mai și greșesc, dar tot ce am mai bun, aparține mamei! Zâmbetul meu este zâmbetul ei. Bunătatea mea este pe jumătate din bunătatea ei. Pofta de viață, dragostea, bucuria, i le datorez.
Mama. Stâlpul meu de echilibru. Omul după care mă ghidez. Adultul copil tot ea l-a creat. Sufletul împins de crez, tot al ei este! Mama. Omul care m-a ajutat indiferent de moment sau situație. Omul care m-a iubit chiar dacă simțeam că nu mai vreau să mai simt nimic. Omul parte din mine și eu parte din el. Esența ființei mele care nu are să piară vreodată! Mama este omul meu, ochii prin care văd lumea. Și în ce lume frumoasă îmi e dat să trăiesc, doar pentru că mama! Te iubesc-ul meu este prea mic, prea firav, prea puțin. Dar, da, te iubesc măi mamă! Și îți mulțumesc! Pentru toate sacrificiile pe care le-ai făcut pentru noi toți, pentru toate nopțile pe care le-am pierdut împreună, unii la distracție și alții așteptând cu inima-n gât acasă, pentru toate alegerile pe care ne-ai lăsat să le facem oricât de greu ți-a fost, pentru iubirea necondiționată, pentru bunătatea excesivă, pentru cel mai blând și frumos zâmbet din lume!
La mulți ani, mama noastră frumoasă! Ai fost, ești și vei fi universul nostru. Acela pur pe care tot tu l-ai creat! Te iubim până la cer și înapoi și încă pe atât! Să ai o zi luminoasă și frumoasă! O meriți pe deplin!
image

Leave a Reply

