Suflet frumos, te chem la mine!

image

Și lumea ta este perfectă! Ai de toate, aparent. Ai tot ceea ce banii pot cumpăra. Dar fericirea? Liniștea? Bucuria? Unde sunt? Le ai și pe ele, dar tot aparent. Treaba asta cu facerea de bine vine de undeva din adâncul sufletului. Nu știu dacă toți oamenii sunt croiți pentru asta, dacă sunt conștienți cât de multe lucruri pot schimba doar printr-un mic dar. Și sufletul se modifică și primește exact ceea ce are nevoie, dragoste necondiționată! Degeaba clădești averi dacă nu înveți să dai înapoi. Universul îți va da, dacă dai la rândul tău o mână de ajutor. Da, din gură toți suntem buni, mărinimoși, darnici. Faptele vor face întotdeauna diferența. Și experiențele de viață!
Un om care a trecut prin multe va ajuta mai ușor decât cel care are de toate și nu a înfruntat nimic. Un om care nu are va da mai mult decât cel care are prea multe dar își dorește mai și mai mult. Omul sărac știe ce înseamnă să ai lipsuri și din acest motiv va ajuta. Omul bogat crede că nimic nu îl va răni niciodată așa că va fi neatins de problemele semenilor lui, mai ales dacă nu este afectat în mod direct. Și totuși, toți suntem la fel când tragem o linie. Corp și suflet! De unde discrepanța? De unde răutatea? De unde bunătatea? Aș vrea să știu, aș vrea să schimb, aș vrea să am mai mult doar ca să dau mai mult!
Eu voi alerga, iar și iar, pentru un vis frumos! Voi alerga și mă voi gândi că am facut ceva, pentru altcineva decât prietenii și familia mea, dezinteresată de orice aspect. Voi alerga cu sufletul pentru ca niște copii să se bucure de sănătate. Tu ce faci pe 5 Septembrie? Ai un leu? Cu siguranță! Ai un suflet bun? Eh, asta va trebui să mi-o demonstrezi! Suflete frumoase, Sala Olimpia Ploiești, ora 9! Să îmi aduceți și zâmbetele voastre senine și mai ales sănătoase!

Leave a Reply

