Zâmbetul.

Zâmbetul, oare cât valorează? Vorbesc de zâmbetul acela pur, venit din suflet, nealterat de material! Pentru mine înseamnă totul! Să știu că pot face pe cineva să zâmbească, printr-un simplu gest, printr-o singură acțiune, îmi pare minunat. Cred că asta îmi oferă cea mai tare energie, mă face să plutesc, dar cel mai important, mă face să zâmbesc exact așa cum am descris mai sus.
Mă întreba cineva, dar oare tu primești înapoi măcar 10% din ceea ce dăruiești? Raspunsul meu a fost unul extrem de simplu, nu mă interesează acest aspect. Și chiar așa și este. Atunci când aduc zâmbet, universul meu devine mai bogat, mai frumos, mai pur. Atât de tare îmi place să fac asta. Să știu că zâmbetul acela este doar al meu, că eu sunt de fapt creatoarea lui, că fără mine nu ar fi existat, nu s-ar fi întâmplat. Zâmbesc. Zâmbesc când mă gândesc la zâmbet. Zâmbesc pentru că nu cred că există mod mai frumos de a-ți exprima bucuria, trăirea, iubirea. Dăruiesc, iubesc și zâmbesc! Combinația letală! Dacă zâmbești și tu când citești aceste rânduri, atunci sunt și mai fericită! Iar dacă la rându-ți aduci un zâmbet, vei simți ceea ce simt eu. Și zâmbești! Și îți place! Și mai vrei! Și la final, ce crezi? Zâmbet!

Leave a Reply

