Fă-mă să te iubesc, nu presupune că ți se cuvine doar pentru că respiri!

image

Astăzi de dimineață am citit un articol care m-a făcut să plâng. Era vorba de o poveste de dragoste, una ca în povești așa cum în viața de zi cu zi întâlnești din ce în ce mai rar.
Era vorba de o dragoste care s-a terminat brusc și tragic, dar care de fapt nu avea final. Da, știu, sună aiurea, dar așa de mișto! Să iubești până la moarte și dincolo de ea! Sună siropos, nu? Dar nouă, fetelor, ne place așa de tare siropul ăsta, am face baie în el. Mie-mi place dragostea și gata! Îmi place să iubesc și să mă simt iubită! M-am gândit și eu la o listă, articolul conținea o listă, un fel de ghid pentru cei care nu știu cum să se apuce de iubit! Să mor dacă e greu, totul e să vrei. Că tot am fost acuzată că scriu articole feministe, asta voi face și acum, că-s femeie, last time I’ve checked :).
1. Timpul, cel mai bine al tău! Acordă-i o parte din el. Nu doar când poți tu, nu așa se face treabă, fă-o să simtă cum lași alte activități pentru ea, nu că ea urmează doar după ce îți termini tu treaba. Să vezi atunci!
2. Atenție, sporită chiar. Știu că ai treabă dis de dimineață, că nimeni nu muncește ca tine, că nu îți vezi capul de la atâtea probleme, dar spune-i: “bună dimineața” și “noapte bună” , neapărat. Își va începe ziua frumos și o va încheia la fel de frumos. Bine, și între timp o poți contacta. Nici extrema cu non-stop nu e bună, așa, temperat, dar să știe că o gândești.
3. Dorința, trebuie să fie mare. Are legătură strânsă cu timpul. Trebuie să știe că vrei să o vezi, să o faci să zâmbească, să știi că o fericești, că vrei să îți petreci timpul liber cu ea pentru că este o prioritate nu doar “roata de rezervă” .
4. Interesul, față de persoana ei. Întreab-o cum se simte, cum i-a fost ziua, ce ar dori să faceți când vă vedeți. Dacă nu o întrebi va prepuse că nu te interesează, și ce crezi, chiar așa și este!
5. Surpriza, nu aia că o părăsești, una ceva mai plăcută și nu neapărat costisitoare. Ea sigur iubește surprizele, de orice fel, pe care nu trebuie să le faci doar când greșești , ar fi mișto să le faci mereu. O floare pe pernă sau la serviciu, un cadou doar așa, că e Vineri, o cină de care să nu știe.
Cum vi se pare? Greu? Ei, dacă e așa, sunteți clar în compania unei persoane cu care nu vreți să fiți de fapt. Când iubești sau ești atras de cineva, lista de mai sus este doar un fleac, ceva ce nici nu merită să fie menționat.
Mișto rău dragostea! Mie una îmi place maxim! Maxim, am zis! Dar da, fă-mă să te iubesc, chiar nu ți se cuvine! Și dacă am să te iubesc, o să fie nebunieee!

Leave a Reply

