Înapoi în viitor.

image

Singurătatea poate fi o povară grea, cred că este de fapt cea mai grea povară. Ai nevoie de oameni în jurul tău, simți nevoia de ei oricât de tare ai vrea să îți reprimi asta. Dar oare e corect să ne întoarcem la trecut? Față de noi și față de cei cu care la un moment dat am trăit fel și fel de emoții? Eu sunt de părere că întoarcerea la trecut nu este soluția. Oricât de singur simți că ești, nu cred că persoana cu care nu te-ai mai înțeles la un moment dat, la care ai renunțat sau care a renunțat la tine, poate să îți schimbe starea. Și dacă totuși reușește să o facă este pentru că în primele clipe este altcineva, timpul a trecut și v-a schimbat pe amândoi câte puțin, dar în esență ați rămas la fel. La fel de incompatibili, la fel de mult mai bine separat decât împreună. Era și o vorbă cu ciorba.. Da, nu mai are același gust, poate doar amagirea că ar putea fi la fel. Așa că eu una chiar nu văd rostul. Iar singurătatea îți poate oferi mult mai multe momente frumoase decât un om cu care nu mai ai cum să împărți ceva, poate doar câteva vorbe bune și zâmbet, ca niște buni prieteni.
Eu am trecut o singură dată prin asta și nu a funcționat încercarea. După aceea am crescut și mi-am dat seama că nici nu avea cum. Ne schimbăm clipă de clipă, iar când schimbarea are loc separat este foarte greu să ajungi la un numitor comun, mai ales când nu ai trecut peste chestii care te deranjau atunci când nimic nu era deranjant. Așa că ori ne dăm silința și încercăm să descoperim ce e frumos atunci când trebuie, ori rămânem cu singurătatea noastră care poate deveni extraordinar de plăcută, ori găsim pe cineva care să parcurgă același drum cu noi. Înapoi nu e bine să mergem, nu are ce să fie diferit. Viitorul însă.. Este cel mai frumos! Nu îl știm, dar sigur poate fi diferit de trecut, mai ales că am învățat fel și fel de lecții, doar de noi depinde!

Leave a Reply

