Am intenția..

Cam așa începe un text care circulă pe Facebook, cea de-a doua ta casă, că altfel nu erai aici. Și a mea, deci suntem bine. Textul continuă astfel, pentru cei doi oameni fără Facebook care mă citesc :”.. de a umple Facebook cu eroi de benzi desenate pentru a trezi interesul în privința cancerului la copii. Dacă îmi dai un like, îți voi atribui un caracter din desene animate.”
Nu zic că nu e un lucru bun și frumos, cam prost tradus, totuși, doar că nu ajută pe nimeni cu absolut nimic! Lumea va trece la fel de indiferentă peste el ca și atunci când văd un om al străzii la stop, căruia evident nu îi oferă altceva decât intenții, nu de alta, dar nu există mărunt pe stoc. Sau se vor opri asupra textului, vor vedea că nu conține niciun gram de aventură gen manele, bătăi și semințe și vor merge mai departe. Cei care vor să se implice în această acțiune vor da like și vor pune o poză plus textul de mai sus. Dar totuși, oameni buni, ce facem de la intenție până la acțiune? Există un proverb românesc : the road to hell is paved with good intentions! Intenționez să.. Altceva, vă rog! Nu de alta, dar cred că suntem destul de conștienți de ceea ce se întâmplă în jurul nostru, acțiunea ne lipsește în multe cazuri.
M-am gândit eu cum să facem, poate ajută : Am intenția să alerg pentru a putea să construim cu spital pentru copiii care suferă de cancer. Și înainte să alerg am intenția și nu numai să donez minim un leu pentru ca acest vis să se împlinească. Îți place sau nu, sau, like it or not, te aștept să donezi și nu doar să intenționezi!
Ai intenții și nu prea ai habar ce să faci cu ele? Te invit aici, este șansa ta.. http://www.1leu.org,  donează și nu vei regreta! Nu rămâne doar la intenție, fii schimbarea pe care vrei să o vezi nu doar spectatorul! De pe margine este întotdeauna ușor, dar pune-te în locul jucătorului..și el ar avea intenții bune, doar că a cam rămas fără timp! Construim ceva real sau e mai bine doar să ne imaginăm că suntem buni? Care îți e intenția?

Leave a Reply

