Bătaia este ruptă din rai!

Nu credeam că am să ajung vreodată la această concluzie, nici acum nu îmi vine să cred că o spun cu voce tare-n cuvinte scrise fără știrea mea, mai degrabă! Mă simt extrem de obosită după noaptea ce tocmai a trecut, greu și repede în același timp. Am primit tot felul de imbolduri, toate destinate în a mă ține trează, nici nu știu cum de mai văd, zici că mi-a intrat Spiderman în ochi! Pe rând mi-am luat picioare în diferite zone ale corpului, organele interne fiind alese aleator dar cu cea mai mare precizie cu fiecare lovitură! Și intensitatea lor a fost diferită, în funcție de proximitatea celor două puncte, eu fiind mereu punctul care încasa. Nu aveam cum să lovesc înapoi, cum să lovești un înger? Dar cum, îngerii sunt violenți? Da, un înger care lovește. Cum este oare posibil? Păi nu v-am zis eu că bătaia este ruptă din rai? Îngerul meu are doi ani și un pic. Miroase a lapte și când îl văd inima îmi ajunge în gât. Generează doar zâmbet indiferent de dispoziția pe care o am sau nu, în cazul de mai sus. Sunt obosită dar și fericită! Am avut ocazia de a dormi lângă un înger, de a-i veghea somnul și de a mă bucura de mici piciorușe în coaste. Sunt obosită dar sunt fericită! A fost o noapte mai mult albă dar nu regret nicio lovitură, poate că toate erau menite în a mă trezi.. La viață. La raiul meu pe pământ. La el, la îngerul meu păzitor care doarme, zâmbește și lovește. Cred că e fan Spiderman! 🙂

One thought on “Bătaia este ruptă din rai!

Leave a Reply

