Ambalajul.

Când ambalajul valorează mai mult decât conținutul lui, și tu știi asta, atunci este doar vina ta dacă încă mai speri să ajungă să fie la fel de valoroase. E tardiv. Investiția a fost făcută, materia primă nu se poate modifica, ambalajul da, dar cu ce ajută? La imagine, ar spune unii, și da, așa este, dar doar acolo! În rest, vrei nu vrei, trăiești cu conținutul. Acasă, în societate, în minte. Câteodată le mai confunzi și mai treci cu vederea, sau poate nu mai aștepți nicio secundă ca să le distingi și le arunci înainte să îți faci o părere. Ai grijă ce alegi, s-ar putea să plătești scump pentru ceva ce nu merită nici doi bani. Și o vei face repetat, până când vei învața să faci diferența. Și dacă vei mai avea timp. Nu cumva să-l fi aruncat pe colecția de ambalaje.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s