Iubire…pur și simplu!

Și îmi spui într-o doară..
Iubirea te omoară!
Să nu îți fie frică,
Doar răul te doboară!

Eu te privesc frapată,
Și chiar și siderată,
Căci nu sunt gata încă,
Ca să mai mor o dată..

Dar pari puțin speriată,
Te văd chiar agitată,
Ce, nu ești pregătită,
Ca să mai mori o dată?

Eu recunosc, măi dragă,
Că te-aș iubi năprasnic,
Doar că îmi place viața,
E de-un amor, fantastic!

Te contrazici, îmi pare,
Și fac o constatare,
Iubești o viață care,
Lipsită de culoare,
Se iubește pe sine,
Dar uită să trăiască,
Și-anume să iubească,
Pe vânt ca să plutească,
Un vis să-și împlinească!

Dar eu nu vreau să mor,
Ci doar să fac amor,
Să simt furtuna-n vene,
Ce urlă de plăcere!

Mă faci să râd, pitico!
Mă faci să-mi cer iertare,
Să te iubesc, îmi place,
Chiar dacă poate doare!
Îți simt dulceața-n zâmbet,
Vibrăm cu-orice mișcare,
Mă fascinezi, știi bine,
Deci poa’ să mă omoare!

Să nu îmi fie frică?
Să te iubesc mai tare?
Să fie ce-o să fie!
De vrea, să mă omoare!

Leave a Reply

