Mai mult verde doar pentru unii..

Nu am mai scris de ceva vreme un articol, sau ceva asemănător, am preferat rimele. Dar, nu de asta sunt acum aici.
Vreau să îmi exprim profunda dezamăgire în legătură cu un proiect care ar fi trebuit să exprime voie bună, oameni frumoși și fericiți. Am să îmi dezvolt ideea în rândurile ce urmează.
Am găsit ceva pe Facebook, un anunț care suna așa:
“Vino la plantare la Ploiești cu Telekom România şi Asociaţia MaiMultVerde, în 14 noiembrie!
În 14 noiembrie, te invităm să vii cu noi la Ploiești, pentru a planta 5.000 de puieți de stejar și specii ajutătoare, în parteneriat cu Telekom România.
Avem nevoie de 50 de voluntari și sigur vei fi unul dintre ei dacă vei completa formularul de înscriere până joi, 12 noiembrie, ora 18. ÎNSCRIE-TE ACUM AICI!
Asigurăm noi transportul (plecarea din București), masa și voia bună, dar și uneltele de lucru. Se pleacă la ora 8 din Piața Victoriei și ne întoarcem în jurul orei 17.30 – 18:00. Plantarea are loc tot pe Centura de Est Ploiești. Te așteptăm!”
Nici nu am stat pe gânduri și m-am și înscris. Cu o zi înainte de eveniment, adică ieri pe la orele 17 primesc un e-mail. Era din ala de “rejection”, gen. Pe bune? Chiar pe bune?
Nu are sens să vă dau și conținutul mailului, dar suna cam așa: cu părere de rău te anunțăm că locurile au fost ocupate.. Și în concluzie mai vorbim noi, dacă e.
Le-am răspuns, cred că se găsea un loc și pentru noi, ăștia care își doreau să ajute, zic!
Fraților, pe bune? Știu că am zis de multe ori pe bune, dar chiar așa nu aveți pic de rușine? Cum să discriminați după ce îndemnați?
Am înțeles că ar fi fost vorba de mâncare sau ceva de genu’, dar eu una nu aș fi mers acolo pentru asta, sunt sigură că și restul oamenilor care au fost excluși simt același lucru.
Concluzie, nu am să mai aștept vreo ocazie specială, am să plantez un pom și de capul meu, mă selectez, sunt prima înscrisă din lista mea! Pfff, dacă și la fapte bune facem d-astea, ce așteptări să mai avem în rest?

Leave a Reply

