Poveste neîncepută..

Ea intră veselă pe ușă,
Și îmi zâmbește puțin cam dubios,
Eu nu am chef de ea, am treabă,
Și ea ce crede, că sunt vreun prea duios?

Și zi de zi, ea deloc nu se lasă,
Îi trece pragul cu zâmbetu-i frumos,
Crezând că poate așa, ea o să poată,
Să-i schimbe felul.. Îl vrea armonios,

Nu pot să cred, iar a trecut pe-aici!
Ea chiar nu vede că-i plină de sclipici?
Iar mă ignoră și pare mult prea trist,
El chiar nu vede că-i foarte egoist?

Și anii trec, ea uită să-i zâmbească,
El o observă și se schimbă la față..
Ce ai pățit, nu mai zâmbești.. Mi-e dor..
Aveai zâmbetul tău, dar tu mi-ai dat ignore!

Îmi pare rău că timpul s-a prea scurs,
Atâta vreme și eu am stat ascuns,
Zâmbetul tău m-a readus la viață,
Și sufletu-ți cu doar a lui dulceață..

Păi da, s-a scurs, nu ai vrut să mă ai,
Zâmbetul meu nu mai e smuls din Rai..
A rămas urma lui.. Puțin cam ștearsă,
Pe sufletu-mi, rămas fără dulceață!

Leave a Reply

