Lumea mea!

Cu fiecare rază și mângâiere a ta,
Cu fiecare clipă și tresărire a mea,
Realizez că tu, îmi ești sortit cumva,
Să îmi oferi doar zâmbet, să mă iubești așa..

Cu bune și cu rele, cu calde și cu reci,
Cu toate că vreodată, tu ți-ai dorit să pleci..
Dar ai rămas aproape și-ai vrut să mă convingi,
Că merit doar iubire, și nu ai cum să negi..

Și lumea se întreabă, că asta face ea..
De ce stai tu cu el, nu vezi ce poți avea?
Eu le răspund zâmbind, chiar fericită, da!
Eu citesc printre rânduri, și el e lumea mea!

Leave a Reply

