Amintirea ta.

În amintiri te caut, în poze și-n povești,
Zâmbesc acum la gându-ți, frumos a fost, contești?
Aș vrea să întorc timpul, doar de m-ar ajuta,
Să te mai țin în brațe, să te alint cumva..

Am căutat prin lume, și ce crezi, n-am găsit,
Ca tine nu e nimeni, și totul s-a oprit,
La acel moment când, noi doi ne-am despărțit,
Dar oare a fost bine? Ce oare ne-a lipsit?

Tu știi că numai tu mă faci să mai zâmbesc?
Nu-ți spun, e greu acum, și poate nu-nțelegi..
Nu caut vorbe alese, să-ți spun ce îmi doresc,
Ci caut să simți clipa și-adâncu-mi te iubesc!

Leave a Reply

