Shoebox = cutia cu vise împlinite!

image

Sărbătorile de iarnă ne bat la ușă. Mâine, poimâine va veni Moș Nicolae. Am cele mai frumoase amintiri legate de noaptea în care îl așteptam pe Moș să vină. Și acum îi aduc aminte mamei de un evantai galben pe care mi l-am dorit și care a și sosit în acea noapte magică. Știu cum am curățat cizmele și cu mare entuziasm m-am băgat în pat. Aveam atâtea emoții încât nu puteam adormi. Închideam ochii și îmi imaginam cum cizmele mele vor fi pline de dulciuri și un evantai mare și frumos. Mare mi-a fost bucuria când am constatat că tot ce îmi imaginasem devenise realitate.
OK, o să vă spuneți, și ce legătură au toate astea cu shoebox-ul mai sus menționat? Shoebox este minunea copiilor care îl așteaptă pe Moș, îl așteaptă deși știu că el va găsi cu greu drumul către ei, pentru că el i-a uitat de prea multe ori. Și totuși ei îl așteaptă, ca orice alt copil, așa cum îl așteptam și eu când eram mică și cum poate încă îl mai aștept.
Ce putem face noi? Putem umple o cutie de pantofi ce a fost acoperită anterior cu hârtie de împachetat cadouri, cu fel și fel de lucruri, dulciuri și chestii pe care ne-ar plăcea să le primim la rândul nostru, toate să fie noi. Doar o cutie, nu saci și alte nebunii. Trebuie să ne alegem pentru cine facem cutia, poate fi de exemplu pentru o fetiță de 5 ani, așa că lucrurile trebuie să corespundă vârstei. Copiii au vârste cuprinse între 2 și 18 ani. Există centre care primesc cutiile peste tot în țară, chiar și în străinătate. Atenție, termen limită, 15 Decembrie. Mai multe detalii găsiți pe site, Shoebox, dar și pe Facebook pe pagina cu același nume.
Nu trebuie să fie ceva scump, ceva mare, dar să fie din suflet, cu siguranță un copil va zâmbi pentru că tu l-ai ajutat! Și da, l-ai ajutat mai mult decât vei realiza vreodată.
Eu shoebox. Tu?

Leave a Reply

